13.12.08

2008 | Top 20 | #8 > Είσαι η μόνη που αγαπώ!

2008 | Top 20 | Best album #8:
Τη Jaymay την έμαθα κατά λάθος πριν καιρό, μέσα από της σελίδες ενός music-issue του γυναικείου περιοδικού/βίβλου nylon. Τότε είχε κυκλοφορήσει μόνο το EP "sea green, see blue" και εγώ είχα μείνει εκστασιασμένος (πρέπει να ακούσεται το Snow White. Καλά θυμόμουν, το έχει ανεβάσει ο dustroad εδώ). Από τότε περίμενα να ακούσω το άλμπουμ της, που τελικά το ονόμασε Autumn Fallin' και που κυκλοφόρησε μέσα στο 2008. Όταν αγόρασα το cd, δίχως δεύτερη σκέψη το χάρισα στην κοπέλα μου. Εξαιρετική φωνή και ένα μάτσο τραγούδια που θα κάνουν την καρδιά σου να λυγίσει: gray or blue, blue skies, sea green see blue, hard to say, big ben, ill willed person και you are the only one I love.


2008 | Top 20 | Worst album #8:
Τίνος είσαι εσύ καλε; Ο λόγος για τη Scarlett Johansson και τα νιαουρίσματα της στο Anywhere I lay my head. Unακούγable!

2008 | #8 > True story - Swear to God:
Δεν μπορώ τις long-distance σχέσεις και δεν έχω επιδιώξει ποτέ να κάνω κάτι τέτοιο. Δεν βρίσκω κανένα νόημα (ρωτήστε τους κολλητούς μου Σοφία και Βασίλη τι τους έχω σούρει όλα αυτά τα χρόνια). Όταν όμως έρχεται η ώρα, λόγω των περιστάσεων, η σχέση που έχεις να γίνεται long-distance, τί κάνεις; Εγώ στην Αθήνα και εσύ στη Σύρο, ώρες ώρες είναι αβάσταχτο αυτό. Υπομονή λοιπόν. Ενάμιση χρόνο κρατάει το μεταπτυχιακό και ήδη φάγαμε μισό γαϊδαρο, μένει ακόμα ένας ολόκληρος. You are the only one I love!

ΥΓ. Μην ξεχνάτε!!! Ο Iklory21 αναλαμβάνει να περνάει εδώ συγκεντρωτικά κάθε μέρα τι ψηφίζεται και από τους 54 (ζωή να 'χουμε) συμμετέχοντες στο φετινό blogοψήφισμα. Να ναι καλά ο άνθρωπος!

1 σχόλιο:

Stratos Bacalis είπε...

Μια χαρά τη βρίσκω τη Σύρο...

 

Web Site Hit Counters
Buy Diamond Jewelry