13.12.07

2007|Top20|Best#08 + Worst#08

Απ' τους δίσκους που βρίσκονται στο top10 μου, για τούτον εδώ χαίρομαι περισσότερο απ' όλους. Το νέο album του Andrew Bird μου έβγαλε, κυριολεκτικά, την πίστη να το αγαπήσω. Στην αρχή, όταν πρωτοκυκλοφόρησε, ήμουν καχύποπτος απέναντί του. Στην πρώτη ακρόαση δεν μου άρεσε τίποτα. Τον άφησα για λίγους μήνες στην άκρη. Κάπου στο καλοκαίρι ξανάρχισα τις ακροάσεις (σε φάση, κάνεις browsing στο itunes, πέφτει μπροστά στα μάτια σου και λες: "α, ναι ρε! έχω και το νέο του Andrew Bird"). Κάπου τότε λοιπόν άρχισε να με κερδίζει σιγά σιγά. Μπορεί να μην υπάρχει εδώ ένα "fake palindromes" (λατρεμένο κομμάτι όσο λίγα) αλλά νομίζω πως στο σύνολό τους, τα απόκρυφα της πολυθρόνας ξεπερνάνε σε δέος την μυστήρια παράγωγή των αυγών.
Προτεινόμενα: Fiery crash, simple X, heretics, Scythian empires, imitosis.

Simple X - Andrew Bird

#08 - snapshot from real-life
Το πιο πολυαναμενόμενο album του 2007, κυκλοφορεί τελικά τον Φεβρουάριο του 2008. Δεν είναι άλλο από το ντεμπούτο της Monika. Καθόμαστε στο εξοχικό της, στην Πελοπόννησο, αραχτοί στον κήπο και από το ανοιχτό αμάξι της παίζει ένα ανολοκλήρωτο "pretend". Φανταστικό κομμάτι, το είχα λατρέψει ήδη από 2-3 φορές που το έχει παίξει στα live της. Ακούμε και κάποια άλλα κομμάτια του album. Όλα τους καταπληκτικά. Who the fuck is Monika?

2007|Top10|Worst#08
Shins - Wincing the night away
Με τις λίγες ακροάσεις του, το νέο album των shins όχι μόνο δεν κατάφερε να κρατήσει τα αυτιά μου ενθουσιώδη, αλλά τα απογοήτευσε κιόλας. Σε τούτο εδώ, ακόμα και η φωνή του James Mercer τους ακούγεται εκνευριστική. Λέτε να θέλω ωτορινολαρυγγολόγο;

Οι υπολοιποι που συμμετέχουν σε ψηφοφορία, συγκεντρωτικά μπορείτε να τους βρείτε σε αυτό το link.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 

Web Site Hit Counters
Buy Diamond Jewelry