1.8.08

Bjork, live!

Η αλήθεια είναι πως η Bjork ήταν το μεγαλύτερο live-απωθημένο μου. Πάντα έλεγα "στην επόμενη tour της θα πάω έξω να την δω live", αλλά ποτέ δεν το έκανα. Θα μου πείτε τώρα, μετά από το tour του vespertine υπήρχε λόγος για κάτι τέτοιο; Και η δική μου άποψη κάπου εκεί είναι.
Τέσπα, χτες έφτασε η μεγάλη μέρα της συναυλίας της στην Αθήνα. Κάτω από άλλες συνθήκες απλά δεν θα υπήρχα, θα με πόναγε στομάχι, μπορεί να μην κοιμόμουν, θα κοιτούσα να είμαι νωρίς νωρίς στο στάδιο για να πιάσω θέση μπροστά μπροστά κλπ κλπ. Λόγω διαφόρων εξωτερικών παραγόντων η διάθεση μου ήταν πολύ πεσμένη και αν δεν είχα πάρει ήδη το εισητήριο εδώ και μερικές εβδομάδες, πιθανότατα να μην πήγαινα στο live (όπως δεν πήγα και σε Cohen προχτές, που έπαιζε και εισητήριο δώρο από φίλο).
Με βαριά καρδιά λοιπόν και δίχως ίχνος προσμονής μπήκαμε χτες στο στάδιο λίγο πριν αρχίσει η Bjork (support δεν υπήρχε λόγος να δουμε). Είμασταν σχετικά μακριά από την σκηνή και μπροστά μας είχαμε κάτι μαντραχαλάδες (και έχω 1,80 ύψος γαμώ το κερατό μου) και η θέαση της Bjork γινόταν ανά τμήματα, ανάλογα με το που βρισκόταν στην σκηνή. Το set της μου φάνηκε λίγο (έπαιξε για κάτι λιγότερο από μιάμιση ώρα) και υπήρχαν κομμάτια που θα μπορούσαν να λείπουν (βασικά ένα μόνο, το "who is it?"). Έπαιξε όμως και ανέλπιστες κομματάρες που μου έφυγε το κεφάλι ("desired constellation", "5 years", "the anchor song"). Το προσωπικό μου αγαπημένο "joga" δεν με ξετρέλανε πάντως έτσι όπως το είπε. Άλλα highlights: "army of me" (live θύμιζε περισσότερο την έκδοση του single με τους Skunk Anansie), "hyperballad" (μου έφυγε και εδώ το κεφάλι, αλλά ως single, ήταν σχεδόν αναμενόμμενο ότι θα το παίξει), "wanderlust" (πιό δυνατό στο live, από την στουντιακή έκδοση).
Όμορφο live, μικρό (για τα δεδομένα της δισκογραφίας της και των single της) σε διάρκεια... Δεν την χόρτασα... Επόμενη φορά θα κοιτάξω να την δω live σε κανά μικρό θέατρο με θέσεις και να είμαι περισσότερο in the mood for... bjork. Και πάλι καλά πάντως... πάει το απωθημένο!

ΥΓ. Ξέχασα, παίζουν και κάποια videos που τράβηξα... Όταν ανέβουν σε youtube (μαζί με αυτό των the National) θα κάνω post...

2 σχόλια:

Dust Road είπε...

pssst...ena pragma tha sou pw.


DECLAAAAARE INDEPENDEEEENCE

(krapout krout ktout)...

One Man Show είπε...

ti mou les tora... ase! H pan to tragoudage olo to vradi... mati den ekleisa... lol

 

Web Site Hit Counters
Buy Diamond Jewelry