15.6.08

Synch.2008 --- Yo La Tengo!

Οι Yo La Tengo ήταν το μεγαλύτερο live-αποθημένο μου, μιάς και όταν είχαν πρωτοέρθει στην Ελλάδα πριν από μία δεκαετία στο Αν, δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμα το album τους I can hear the heart beating as one, που τους έκανε αγαπημένους στα αυτιά μου. Χάρη στο synch το αποθημένο μου έλαβε τέλος.
Πήγα από νωρίς εκεί με το που άνοιξαν οι πόρτες και έπιασα θέση μπροστά μπροστά μιας και ο κόσμος δεν είχε αρχίσει να μαζεύεται. Οι ylt βγήκαν κατά τις 20:30 και παίξαν για σχεδόν 2 ώρες (μαζί με το encore). Εντάξει δεν παίξαν το moby octapad (γι' αυτό ζω ακόμα και γράφω αυτό το post), αλλά παίξαν τόσα άλλα αγαπημένα, από το cherry chopstick (με το οποίο άνοιξαν το live) και το autumn sweater (αγνώριστα φωνητικά), μέχρι τα tears are in your eyes (σπαρακτικό), nuclear war (με τη βοήθεια του κοινού), sugarcube (ένα από τα highlight του live) και you can have it all (και αυτό αγνώριστο). Μακράν highlight ήταν η εκτέλεση που έκαναν στο deeper into movies. Μου έφυγε το κεφάλι (κυριολεκτικά). Αξέχαστο live!

ΥΓ. Το καλοκαίρι του 2008 φαίνεται να είναι η χρονιά των live-αποθημένων μου... Σε λίγες μέρες έρχεται και η Bjork... δεν την είχα δει στο Λυκαβηττό όταν είχε έρθει για την "post" tour της. Αναμένω αγωνιωδώς. Για να δούμε...

2 σχόλια:

stereonova είπε...

oraies photos..dystixos tous prolava sta teleytaia 2 tragoudia...to i can hear...einai diskara !

One Man Show είπε...

@ mixali > ego den ithela na tous xaso me tipota giafto imoun texnopoli prin anoiksoun oi portes... fadastiki mpanta, akoma kai sta live tous... kai simfono apolita gia to "i can hear" :D

 

Web Site Hit Counters
Buy Diamond Jewelry