27.6.08

Pose Maniacs!

Είσαι και εσύ ένας καλλιτέχνης που θέλει να κάνει εξάσκηση στην ανατομία και θεωρεί πως το καλύτερο για αυτόν θα ήταν να παρακολουθήσει μαθήματα "γυμνού" αλλά δυστυχώς δεν έχει φράγκο για κάτι τέτοιο; Εγώ είμαι!

Σήμερα ωστόσο έπεσε στην αντίληψή μου ένα γαμάτο site που μας βοηθάει να εκπληρώσουμε (κάπως) το όνειρό μας. Το site λέγεται Posemaniacs και είναι ότι ακριβώς λέει ο τίτλος του: μπορείς να ενεργοποιήσεις εντολή που κάθε 30 δευτερόλεπτα (υπάρχουν και άλλα χρονικά περιθώρια) να αλλάζουν πόζες τα γυμνά μοντέλα (γυμνά και από σαρκα, μόνο μύες) που εμφανίζονται στην οθόνη του υπολογιστή σου, έχει ειδικό section με διάφορες στάσεις χεριών και φυσικά πολλά άλλα καλούδια που ούτε εγώ δεν έχω ανακαλύψει ακόμα. Δώστε του τον κατάλληλο χρόνο που χρειάζεται... Εγώ λέω να κάνω το πρώτο μου 30-seconds-pose-lesson μέσα στο σουκού.

Αυτά είναι! Η εβδομάδα τελειώνει με ωραίο τρόπο.

2 σχόλια:

BunnyDee είπε...

Πραγματικά πολύ χρήσιμο! Ta!

One Man Show είπε...

yep Mel... otan to dokimaso, tha epaneltho...

 

Web Site Hit Counters
Buy Diamond Jewelry