17.6.08

2nd cover for "Athens Voice"!

Την Παρασκευή με πήραν τηλέφωνο από την Athens Voice και μου ζήτησαν να τους σχεδιάσω ένα εξώφυλλο για το τεύχος της εφημερίδας που κυκλοφορεί στις 19/06/2008 (δηλαδή μεθάυριο, Πέμπτη). Το θέμα θα ήταν: Summer in the city. Κατέληξα με την εικονογράφιση που βλέπετε παραπάνω.


Με την σειρά οι εικόνες: εικονογράφιση μαζί με logo Athens Voice, τελική εικονογράφιση, μολύβια (μπλε), δοκιμαστικό μελάνι με χοντρό μαρκαδόρο και χρώμα στο χέρι (δεν μ' άρεσε και το παράτησα έτσι), τελικό μελάνι με Pentel Brush Pen πάνω από μολύβι, σύγκριση των 2 διαφορετικών τρόπων μελανιού και τέλος τρεις εικόνες με λεπτομέριες από το τελικό μελανωμένο σκίτσο.

Αυτή είναι η δεύτερη φορά που σχεδιάζω εξώφυλλο για την Athens Voice. Στο βιογραφικό μου που θα τυπωθεί μαζί με το εξώφυλλλο θα είναι η πρώτη φορά που δεν θα αναφέρω πουθενά το "9" της Ελευθεροτυπίας. Καιρός ήταν. Αμήν! :D

Edit 20.06.2008 >>> Πάνω πάνω στις φωτογραφίες έβαλα πως είναι το τελικό εξώφυλλο της athens voice #217, έτσι όπως βγήκε στους δρόμους της Αθήνας. Περισσότερα σχετικά (βασικά το βιογραφικό μου), εδώ!

4 σχόλια:

pan pan είπε...

prepei omws na prosekseis mhn anafereis synwnymes lekseisHOHOHO

One Man Show είπε...

@ pan > o ilithios anti na grapso "9" egrapsa "ennia"... lol (fisika asteievomai :D)

Stratos Bacalis είπε...

Mpravo mpravo!!! Ante na tin psaxnw twra!!!!

Ζήτω Τα Λαϊκά Κορίτσια είπε...

ευτυχως που έχω κατι καλούς φιλους από τα μερη σου και μου φεραν το τεύχος! εχεχεχε.. εβγεεε

 

Web Site Hit Counters
Buy Diamond Jewelry