26.2.08

Συνέντευξη στο περιοδικό Project Amoeba #1...

Στο πρώτο τεύχος του νέου περιοδικού Project Amoeba που κυκλοφορεί στις αρχές Μαρτίου, θα μπορείτε να διαβάσετε την μεγαλύτερη συνέντευξη που έχω παραχωρήσει μέχρι σήμερα. Η συνέντευξη χωρίζεται σε 3 μέρη, καθένα για μία από τις ειδικότητές μου: εικονογράφος, δημιουργός comics και εκδότης (giganto books). Στις 11 σελίδες του αφιερώματος, πέρα από την συνέντευξη θα έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε και ένα 2σέλιδο comic μου από το 2007 (είχε παρουσιαστεί στην έκθεση comics και επιστημονικής φαντασίας στη Σύρο, το καλοκαίρι που μας πέρασε). Παρακάτω παραθέτω το δισέλιδο που σχεδίασα και που συνοδεύει τον πρόλογο του αφιερώματος.
Επισκεφθείτε το myspace του Project Amoeba για περισσότερες πληροφορίες.

Τις επόμενες μέρες θα σας πρήξω λίγο σχετικά με τις νέες εκδόσεις (5 στο σύνολο) από giganto books που θα κυκλοφορήσουν στο Comicdom Con Athens 2008, στις 5 + 6 Απριλίου, στην Ελληνοαμερικανική ένωση. Βρισκόμαστε σε κατάσταση συνεχόμενου οργασμού!

7 σχόλια:

BunnyDee είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
BunnyDee είπε...

Ο Βασίλης ο Σάκκος δεν έχει σταματήσει να μου λέει για ComicDom Con, άρα θα είμαι εκεί (ευκαιρία, κιόλας, να δω και την Παναγιώτα, που δεν την έχω δει για αιώνες - εκεί δε θα'ναι;)

Για τις 'νέες εκδόσεις' θα έχω προνοήσει να φέρω κάνα λεφτό, αλλά επίσης θα ήθελα να διαβάσω και την εν λόγω συνέντευξη, και να δω τι παίζει με το Project Amoeba κιόλας, μιας και γυρίζω Ελλάδα και θέλω (μετά από 8 χρόνια ημι-απουσίας) να ξανα-συνδεθώ με τα εκεί πράγματα. Στο Velvet (που μου δίνει η Άντα back-issues όταν έρχομαι διακοπές, ή τα μαζεύω μόνη μου αν έχουν ξεμείνει κάπου) είχα δει άρθρο σου, και είχε φανεί ΟΚ το POV σου... Θα παίζει να έχεις εκεί κάνα Project Amoeba, για 'μας τα καημένα;

One Man Show είπε...

@ mel:
nai, sto comicdom tha ginei panikos... project amoeba logika tha iparxei ekei na agoraseis. sto velvet grafo gia comics edo kai kana xrono.
tha ta poume kai apo koda otan epistrepseis me to kalo.
yo yo yo!

pan pan είπε...

Βρισκόμαστε σε κατάσταση συνεχόμενου οργασμού!
oti ki an shmainei auto...

dark tyler είπε...

Σε ευχαριστώ για αυτό το visual. (Kαημένα παράπλευρα κόμικς...)

BunnyDee είπε...

Χμμμ... μου μυρίζει ότι θα είναι heaps o' fun αυτό το con...

One Man Show είπε...

@ tyler + pan pan:
kouvades spermatos... :D

 

Web Site Hit Counters
Buy Diamond Jewelry